فروش ورق کاویان

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات،شمش فولادی، برشکاری ورق فولادی، چهارپهلوst37، تسمه MO40، ورق ST52، لوله صنعتی در شمال شرق کشور می باشد

 

مشاهده محصول » ورق ST52 توس پایا

 

ورق های فلزی به ورق هایی گفته می شود که از فلز ساخته شده اند. انواع ورق های فلزی وجود دارند که با توجه به نوع موادی که در آن ها به کار رفته است و روش ساختی که دارند دسته بندی می شوند. کاربرد انواع ورق فلزی در صنعت بسیار زیاد است و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.

ورق ها فلزی در انواع مختلفی وجود دارند و هر یک از آن ها به مصارف گوناگونی می رسند.

ورق های فلزی را بر اساس مواد اولیه و روش تولیدی که دارند در هفت دسته طبقه بندی می کنند که عبارتند از: ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق آجدار، ورق سیاه، ورق رنگی، ورق استیل و ورق اسید شویی. در ادامه به بررسی این نوع ورق ها می پردازیم.

ورق های فلزی در صنایع مختلف از ساختمان سازی گرفته تا صنایع نفت و گاز کاربردهای گسترده ای دارند و در تمام جهان استفاده فراوانی از آن ها می شود. به کاربرد انواع ورق فلزی در صنعت می پردازیم:

یکی از از کاربرد‌انواع‌ ورق فلزی در صنعت در صنایع خودروسازی می باشد که در این صنعت از ورق های فلزی سیاه استفاده می شود. ورق های استیل را در صنایع کشتی سازی، نماهای ساختمانی و … به کار می برند.

در مناطق مرطوب و مناطقی که ورق ها در معرض خوردگی قرار دارند از ورق های گالوانیزه استفاده می کنند. یکی دیگر از کاربرد‌انواع ‌ورق فلزی‌در صنعت در صنایع تولید لوازم خانگی می باشد. معمولا از ورق های رنگی برای بدنه یخچال ها، آبگرمکن، ماشین لباس شویی، اجاق گاز و… استفاده می کنند.

ساخت کانتینرها، بدنه کامپیوترها، تجهیزات اداری، تولید مخازن گاز، تولید لوله و پروفیل، ساخت انواع لوله های انتقال آب، لوله های انتقال نفت و گاز و … از کاربرد انواع ورق فلزی در صنعت می باشد.

فروش ورق کاویان

 

مشاهده محصول » ورق ST37 توس پایا

 

مجموعه جهان فولاد کاویان بیش از 4 دهه قبل فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش انواع ورق و خدمات مرتبط مانند انواع برشکاری و سوراخکاری با ورق را آغاز نموده است.
در بازار کنونی که اطلاعات نقش بسزایی در موفقیت دارد نیاز به داشتن اطلاعات دقیق سریع و به روز بیش از هر زمانی احساس می شود لذا مجموعه جهان فولاد کاویان تصمیم گرفت با راه اندازی این سایت اطلاعات لازم برای داشتن معاملاتی موفق را در اختیار مصرف کنندگان ورق قرار دهد و سهمی در زمینه ایجاد شفافیت در این بازار داشته باشد.

شرکت سعادت توس پایا تامین کننده انواع ورق کاویان در ایران می باشد.
جهت کسب اطلاع از شرایط خرید ، فروش و قیمت انواع ورق کاویان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی: ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ – ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *