فروش انواع ورق فولادی

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا تامین کننده آهن آلات، انواع ورق فولادی،ST37،ST52،ورق CK45 , A516 در شمال شرق کشور می باشد

 

ورق فولادی چیست ؟ ورق فولادی ، قطعه ای از فولاد است که در با فرآیندی صنعتی به قطعات باریک و مسطح تبدیل می شود. ورق فولادی یکی از اشکال اصلی محصولات فولادی است که در صنعت فولاد استفاده می شود و می توان آن را برش داد و به اشکال مختلف تبدیل کرد. در اطراف ما وسایل بسیاری وجود دارد کهاز آهن و فولاد ساخته شده است. ضخامت این قطعات فولادی می توانند به طور قابل توجهی متفاوت باشند. ورق های بسیار نازک فویل، ورق و یا قطعات ضخیم تر از 6 میلی متر (0.25 اینچ) را ورق فولادی یا “فولاد ساختاری” می نامند. ورق فولادی در اشکال تخت یا نوارهای پیچ خورده (کویل) موجود است. کویل ها از پیچیدن یک ورق فلزی بی انتها به دور هم ایجاد می شوند.

فروش انواع ورق فولادی

کاربرد های ورق فولادی

از ورق فولادی در بدنه اتومبیل و کامیون، بدنه و بال هواپیما ، میزهای پزشکی ، سقف ساختمانها (معماری) و غیره استفاده می شود. ورق فولادی و سایر مواد با درصد مغناطیسی بالا ، همچنین به عنوان هسته های فولادی چند لایه شناخته می شوند ، در ترانسفورماتورها و ماشین های الکتریکی نیز کاربرد دارند. از نظر تاریخی ، کاربرد اصلی ورق فولادی در زره های پوشیده شده توسط سواره نظام بود ، همچنین ورق فولادی دارای کاربردهای تزئینی زیادی است ، برای مثال در ساخت پوشش رویی اسب سواره نظام در زمان قدیم از ورق فولادی استفاده میشده است.

 شرکت سعادت توس پایا آماده ارائه تامین کننده و فروشنده ورق فولادی در ایران می باشد.

برای دیدن انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت ما به صفحه ی محصولات مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *