شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات صنعتی و ساختمانی،ورق آهن ، فولاد آلیاژی، انواع تسمه ، ورق، شمش، چهارپهلو ، میلگرد و لوله صنعتی در شمال شرق کشور می باشد

 
مراحل خرید از توس پایا

1. تماس با ما 

2.  دریافت پیش فاکتور از کارشناسان فروش 

3. تایید پیش فاکتور و اعلام به کارشناسان 

4. پرداخت بیعانه سفارش مورد نیاز

5. اعلام وزن دقیق محصول به مشتری و تسویه حساب

6. ارسال بار به مقصد تعیین شده توسط مشتری

 

 

 

ورق آهنی

ورق آهنی از کاربردی‌ترین محصولات فلزی در دنیای صنعت به حساب می‌آید که با وجود ارائه ورق‌های متفاوت از جنس‌های متنوعی چون پلاستیک، کاربرد خود را تا به امروز از دست نداده است.

در این مقاله از ثامن فرفورژه قصد داریم تا انواع صفحات فلزی را به شما معرفی کنیم و کاربرد آنها را با یکدیگر بررسی کنیم.

 

تولید ورق‌های آهنی

برای تولید ورق‌ها روش‌های زیادی وجود دارد. در این بخش چند مورد از کاربردی‌ترین این روش‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

  1. ورق سیاه

صفحات در این قسمت از روش نورد گرم به وجود می‌آیند.

به این صورت که فلز مورد نظر تا حدی گرما داده می‌شود تا بتوان به راحتی آن را به حالت‌های مختلف در آورد .

و در نهایت با هدایت کردن ماده بر روی یک نورد قطعه فلزی کشیده می‌شود تا در نهایت به شکل مورد نظر که در این جا صفحه‌ای صاف و یکدست است برسد.

این صفحات به علت نشستن لایه‌ای از گرده و چربی بر سطوحشان چهره‌ای مشکی به خود گرفته‌اند.ورق آهن

کاربرد‌ها

می توان گفت این نوع از ورق‌ها از پرکاربرد‌ترین و پر مصرف‌ترین محصولات به حساب می‌آیند و به همین نسبت می‌توان کاربرد آن‌ها را در همه جا دید.

عمده استفاده این محصول در صنایعی چون ساختمان سازی، خودرو سازی و ساخت تانکر است.

فروش ورق آهن

 

مشاهده این مطلب » قیمت ورق آهن

 

قیمت به روز ورق آهنی

 


همانطور که شما عزیزان می دانید با توجه به وجود نوسان در بازار آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی امکان ارائه قیمت به صورت آنلاین برای این ورق فولادی وجود ندارد. شما می توانید جهت استعلام قیمت ورق آهنی با ما تماس گرفته و یا از طریق پیام رسان واتس اپ سفارش مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما قیمت ورق مورد نظر شما را اعلام کنند. در این مجموعه امکان ارائه فاکتور رسمی جهت خرید انواع محصولات مجموعه توس پایا وجود داشته و شما می توانید با خیال راحت انواع آهن آلات صنعتی، فولاد های آلیاژی  را از ما به صورت رسمی خریداری کرده و خرید آسان و مطمئنی را تجربه کنید. شماره تماس های مجموعه توس پایا جهت ثبت سفارش به شرح زیر می باشد.

تهران : 22247000 – 021 | 8158707 – 0912
مشهد : 32404000 – 051 | 3115027 – 0915

 

استعلام قیمت توس پایا
 

ورق روغنی

این ورق را نیز از طریق روش نورد سرد تولید می کنند، به این صورت که فلز بدون دیدن ذره‌ای حرارت در طول یک نورد حرکت داده می‌شود.

با توجه به متحمل شدن فشار لازم شکل خود را از دست می‌دهد تا در نهایت به فرم مورد نظر یا همان صفحات فلزی در بیاید.ورق آهن

کاربرد ورق روغنی

این ورق ها نسبت به نوع سیاه از مقاومت بالاتری در مقابل زنگ زدگی برخوردار هستند و می‌توانند کاربرد‌های بیشتری را در صنعت به خود مشغول کنند.

یکی از مصارف بالای این نوع در خط تولید ورق‌های گالوانیزه است که در ادامه به آن نیز اشاره خواهیم کرد.

ورق های گالوانیزه

برای این که ورق آهنی گالوانیزه شود سطوح این محصول را با لایه ای از عنصر روی(Zinc) پوشش میدهند تا در مقابل عوامل بیرونی مقاومت بالاتری از خود نشان بدهد.

هر چند استفاده از این عنصر برای محیط زیست خطر دارد اما خاطر نشان باشید که مقدار به کار گرفته شده از روی در این روش آن قدر کم است که برای محیط زیست و ساکنانش مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کاربرد ورق های گالوانیزه

می‌توان کاربرد این صفحات را در هر جایی مشاهده کرد؛ از صنعت اتومبیل سازی و ساختمان سازی گرفته تا موارد کوچکی چون تولید گیره کاغذ.

انواع ورق آهنی

ورق آهنی با هر نوعی از فلز ساخته می‌شود و انواع مختلفی دارد.

البته باید توجه داشت که استفاده و کاربرد هر کدام می‌بایست با توجه به موقعیت و نیاز مصرف کننده انتخاب شوند.

آلومینیوم

این عنصر یکی از پر مخاطب‌ترین موارد از دسته فلزات غیرآهنی محسوب می‌شود که در اندازه‌های متعددی متناسب با کاربرد‌های مختلف تولید می‌شود و نسبت به ویژگی‌هایش قیمت مناسبی دارد.

با توجه به مقاومت قابل تحسین این محصول می‌توان کاربرد بالای آن را در تولید محصولاتی چون تانک‌های جنگی مشاهده کرد.ورق آهن

برنج

این فلز به عنوان آلیاژی از مس، مقاومت بهتری را از خود نشان می‌دهد مخصوصا اگر به صورت یک ورق درآمده باشد.

  • فولاد نسوز

این نمونه در مقایسه با دیگر موارد از قدرت جوشکاری بهتری برخوردار است. استفاده متعدد این محصول را می‌توان در ساختمان سازی‌ها، صنعت ماشین سازی و البته خیلی موارد دیگر مثل تولید کانتینر مشاهده کرد.ورق آهن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *