شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات،شمش فولادی، برشکاری ورق فولادی، چهارپهلوst37، تسمه MO40، ورق ST52، لوله صنعتی در شمال شرق کشور می باشد
جهت اطلاع از قیمت های روز و سفارش با شماره های ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰ | ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ تماس حاصل فرمائید
بررسی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
استان اصفهان از مهمترین قطب ها در تامین فولاد کشور است که چیزی حدود 70 درصد فولاد کشور توسط این استان تامین می شود. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نقش مهمی را در به یدک کشیدن این استان به عنوان قطب فولاد کشور ایفا می کند. فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر تامین فولاد کشور محوصلات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند و همین مساله نقش بسزایی را در چرخ اقتصادی این شرکت دارد.

شرکت فولاد مبارکه از سال 1360 تاسیس شد و پس از تلاشهای بسیار در دوران جنگ و دفاع مقدس اولین کوره قوس الکتریکی واحد فولاد سازی که از ملزومات هر واحد فولادسازی میباشد در سال 1370در اینجا راه اندازی شد و در نهایت در سال 1372 بهره برداری شد. ظرفیت تولید اسمی شرکت فولاد مبارکه به سرعت به 2.4 میلیون تن رسید که این مقدار بخش مهمی از نیاز بازار به فولاد را تامین می کرد.

طبق گفته ی کارشناسان این مجموعه، ظرفیت تولید این کارخانه به 11.5 میلیون تن در سال در حال اجرا می‌باشد که در انتهای سال 97 این عدد به 10.3 میلیون تن رسید.

 
شرکت سعادت توس پایا تامین کننده و فروشنده ورق فولاد مبارکه در ایران می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ، فروش و قیمت ورق فولاد مبارکه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان
 عمده فعالیت فولاد مبارکه در زمینه تولید ورق از ضخامت 0.18 تا 16 میلیمتر  به صورت محصولات گرم و سرد نورد شده، محصولات گالوانیزه، اسیدشویی، کلاف رنگی و قلع اندود اشاره کرد. قیمت ورقه فولادی اعلام شده توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان از قیمت های معتبر در بازار فولاد است که مبنای خرید و فروش در بین فعالان در این حوزه می باشد.

تمامی محصولات تولید شده توسط فولاد مبارکه در نیازهای روزمره مشاهده می شود، به عنوان مثال ورق قلع اندود به دلیل شکل پذیری و خاصیت عدم شکنندگی در قوطی های نوشابه، روغن، سینی، صفحه ی چاپ، واشر وقوطی اسپری استفاده می شود. ورق های قلع اندود در سیستم ASTM در 4 گرید T1،T2،T3 و T4 توسط فولاد مبارکه تولید می شود.

ورق‌های اسیدشویی تولید شده در این کارخانه در چهار گرید A283، A621، A622 و A414 می باشد که A283 برای کاربردهای عمومی، A621 و A622 برای مصارف کششی و A414 برای کپسول گاز و مخازن تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق های گالوانیزه ی شرکت فولاد مبارکه در سه گرید A526 (عمومی)، A527 (شکل دهس قفلی) و A528 (کاربردهای کششی) ساخته می شوند.

ورق های سرد نورد شده با گریدهای  A611،  A619، A620 و A366 برای مصارف عمومی و کششی و کشش عمیق، و ورق های گرم نورد شده در گریدهای (S235JR,  S275JR)  2‐ST37,  2‐ST44 و ضخامت 2 تا 6 میلیمتر برای مصارف عمومی، ساختمانی، ظروف و مخازن تحت فشار و کششی استفاده می شوند که ورق آجدار از نوع ورق گرم می باشد که برای کف های صنعتی و واگن سازی و کشتی سازی استفاده می شوند.

برای افزایش عمر ورق گالوانیزه تا 1.5 برابر، تولید ورق های رنگی در فولاد مبارکه آغاز شده است.

محصولات تولید شده توسط فولاد مبارکه با کیفیت بالا و در گریدهای مختلف هستند که متناسب با استاندارد جهانی ساخته می شوند. براورده کردن نیاز مشتری از دیگر فاکتورهای مهم در این شرکت است که سبب جذب بیشتر مشتری می شود.

این شرکت یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور است که بیش از 20000 نیروی انسانی در آن مشغول به کار هستند و از سرمایه های اصلی این شرکت محسوب می شوند. از محصولات شرکت مبارکه به عنوان مواد اولیه برای بیش از 3000 کارخانجات و کارگاه های تولیدی استفاده می شود. از جمله این کارخانجات می توان به صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، ساختمانی، مواد اولیه ساخت مقاطع فولادی همانند پروفیل و بسیاری از کارخانجات دیگر اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این کارخانه، قابلیت صادرات محصولات خود به بیش از 38 کشور در دنیا را دارد. این توانایی به دلیل اعتبار و اعتمادی است که شرکت در سالهای اخیر در این صنف و در بین فعالان به دست آورده است.

فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا

فولاد مبارکه اصفهان از شرکت‌های تاثیرگذار در بازارهای بورس کالا و بورس اوراق بهادار می‌باشد. کالاهای قابل عرضه در شرکت فولاد مبارکه شامل ورق گرم B، ورق گرم C، ورق سرد B، ورق سرد  C، ورق گالوانیزه و ورق قلع اندود است که هر هفته شاهد عرضه اولیه این مقاطع فولادی از طرف این شرکت مهم فولادی هستیم که با تقاضای زیادی روبرو می‌باشد.

شرکت سعادت توس پایا تامین کننده و فروشنده ورق فولاد مبارکه در ایران می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ، فروش و قیمت ورق فولاد مبارکه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *