شرکت سعادت توس پایا ارائه دهنده خدمات برشکاری ورق آهن تا ضخامت 300 میلیمتر، میلگرد های فولادی تا قطر 600 میلیمتر میباشد .

دستگاه برش cnc برای انواع ورق فلزی می تواند کاربرد داشته باشد.با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روز افزون به افزایش کیفیت و دقت اجزای ساخته شده, استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته امری اجتناب ناپذیر می باشد. بطوری که هر چقدر قطعات ساخته و مونتاژ شده کیفیت و دقت بالاتری داشته باشند استفاده از دستگاه های CNC پیشرفته بیشتر احساس می شود یکی از مهمترین پارامترهای ساخت هر مجموعه, فرایند برش و قطعه زنی می باشد که از ابتدایی ترین مرحله ساخت است.
هر چقدر خطا درمرحله فرایند برش و قطعه زنی بیشتر باشد کیفیت و دقت قطعه ساخته شده پایین تر می آید. بنابراین استفاده از دستگاه برش CNC یکی از بهترین راه حل های مورد نیاز در این مرحله می باشد.در برشکاری CNC شکل دهی مواد اولیه به روش های مختلفی امکان پذیر است که فرآیند CNC یکی از مهمترین و پرکاربردترین روشهاست . با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی این فرآیند نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است . به صورتیکه امروزه می توان با یک دستگاه برش CNC از قابلیت های متعدد آن بهره جست .زیرا دستگاه CNC سی ان سی هم دقت و کیفیت بالا دارد و هم زمان لازم برای برش قطعات آهنی و غیر آهنی و آلیاژی و آلومینیومی و بطور کلی هر نوع آلیاژ فلزی را بشدت کاهش می دهد.

 

 

تاریخ : 1401/2/21

نوع محصول : ورق آهن

ضخامت : 15 میلیمتر

تعداد قطعه : 8

محاسبه هزینه برشکاری : طول+عرضxضخامتxسانتی متر

تاریخ : 1401/11/7

نوع محصول : ورق آهن

ضخامت : 70 میلیمتر

تعداد قطعه : 64

محاسبه هزینه برشکاری : طول+عرضxضخامتxسانتی متر

تاریخ : 1402/8/11

نوع محصول : ورق آهن

ضخامت : 30 میلیمتر

تعداد قطعه : 98

محاسبه هزینه برشکاری : طول+عرضxضخامتxسانتی متر