میلگرد ST37

:: انواع مقاطع ST37 :: 

ورق St37 (ورق آهن) چهارپهلو ST37 تسمه ST37

  متاسفانه بدلیل نوسانات شدید بازار فولاد امکان ارائه قیمت بصورت آنلاین نمیباشد برای کسب اطلاع از قیمت های روز میلگرد ST37 (میلگرد آهن) جهت ثبت سفارش و خرید با ما درتماس باشید

۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰ | 09352394000

 

شناسه محصول: Rebar St37 دسته: ,

میلگرد ST37 ( میلگرد آهن ) چیست ؟

فولادهای ساختمانی ST37 دارای خواصی از جمله شکل‌پذیری سرد، جوشکاری و برشکاری مطلوب هستند.به جز فولاد ST37 دو نوع دیگری از این فولاد وجود دارد که به صورت ST37-2 و ST37-3 نامگذاری شده‌اند. فولادهای ST37 دارای کربن کمتر از 0/25 % بوده، از اینرو جزو فولادهای نرم یا mild steel به حساب می‌آیند.از جمله خواص مکانیکی فولاد ساختمانی ST37 می‌توان به استحکام تسلیم MPa235 و استحکام کششی MPa360-510 اشاره کرد.

میلگرد آهنی ST37 به شماره 1.0037، یکی از پرکاربردترین میله های فولادی است که فولاد آن جزو فولادهای ساختمانی است. این نوع فولاد st37 که آن را تحت عنوان فولاد نرمه نیز نام گذاری می کنند، یکی از پر کاربردترین انواع فولاد است که در رده فولاد با کربن ملایم قرار می گیرد.تولید این محصول با استفاده از روش نورد گرم انجام می‌گیرد. هاترول ST37 برای همین استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار دارد. انواع این محصول، به صورت آجدار و هندسی در بازار مشاهده می‌شود.

فولاد ساختمانی ST37 به علت خواص فیزیکی و مکانیکی خوب خود کاربرد بسیاری در زمینه‌های مختلفی همچون شهرسازی داشته به طوری که فولادهای ST37 و ST52 بیش از 50% صنعت را دربرمی‌گیرند. درصد کربن کمتر موجود در فولاد ST37 باعث می‌شود قابلیت جوشکاری این فولاد نسبت به فولاد ساختمانی ST52 بهتر شده و لذا کاربرد بیشتری نیز داشته باشد.

عددی که پس از ST می‌آید استحکام کششی فولاد را بیان می‌کند (kg⁄〖mm〗^2 ، از طریق حاصلضرب این عدد با عدد 9/81 مقدار استحکام کششی بر حسب MPa بدست می‌آید)اعداد 2 و 3 نشان دهنده‌ی شرایطی است که بر فولاد به منظور بهبود کیفیت آن اعمال شده است. فولاد ST37 که به عنوان درجه‌ی 1 شناخته می‌شود برای کار کارهای معمولی، درجه‌ی 2 برای کارهای پراهمیت و درجه‌ی 3 برای فولاد ریخته‌گری شده با درجه خلوص بالا و خواص جوشکاری مطلوب است.

میله فولادی ST37-2 جزو میله فولادهای شکل پذیر، نرم و فولادهای آلیاژی (کم کربن) است. از میله فولاد ST37-2 می توان در ساخت اسکلت ساختمان ها، پل ها، بدنه و قطعات خودرو، ساخت کشتی، ساخت لوله، ماشین آلات و قطعات آن مانند پیچ، مهره، میله و محور استفاده کرد. یک مقطع فولادی مهم و ضروری است که بدون وجود آن‌ها نمی‌توان ساختمان‌سازی کرد. میلگردها انواع مختلفی دارند و هرکدام معمولا برای کاربرد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد ST37، یک میلگرد پُرکاربرد است که خواص مکانیکی بالایی دارد.

مشخصات میلگرد ST37 ( میلگرد آهن )

خواص فیزیکی

خواص فیزیکی میلگرد ST37 ( میلگرد آهن )


  • چگالی فولاد : ST37 7.85 g/cm3
  • نقطه ذوب  : 1420-1460 °C
خواص مکانیکی

خواص مکانیکی میلگرد ST37 (میلگرد آهن)


  • سختی ساختاری فولاد اس تی 37 :120 HBW
  • تنش تسلیم فولاد اس تی 37 : 227 مگاپاسکال
  • استحکام کششی : 360 – 510 مگاپاسکال
  • ضریب ازدیاد طول : 21 درصد ( این عدد برای ضخامت های کمتر از 0.23 تا 0.097 میلی متر میباشد )
ترکیبات شیمیایی

ترکیب شیمیایی میلگرد ST37 (میلگرد آهن)


  • منیزیم : 1.40
  • فسفر : 0.045
  • گوگرد : 0.045
  • (کربن>16 mm) : 0.17 
  • (کربن ≤ 16 mm) : 0.17

موجودی میلگرد ST37 ( میلگرد آهن )

گرید : ST37

محصول : میلگرد

قطر : 10 تا 220 میلیمتر

کارخانه : تهران، یزد و ...

بارگیری :انبار تهران | انبار مشهد

ارتباط با کارشناس (کلیک کنید)

همانطور که شما عزیزان می دانید با توجه به وجود نوسان در بازار آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی امکان ارائه قیمت به صورت آنلاین برای این میلگرد فولادی وجود ندارد.

شما می توانید جهت استعلام قیمت میلگرد ST37 (قیمت میلگرد آهن) با ما تماس گرفته و یا از طریق پیام رسان واتس اپ سفارش مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما میلگرد ST37 (میلگرد آهن) مورد نظر شما را اعلام کنند.

در این مجموعه امکان ارائه فاکتور رسمی جهت خرید انواع محصولات مجموعه توس پایا وجود داشته و شما می توانید با خیال راحت انواع آهن آلات صنعتی، فولاد های آلیاژی را از ما به صورت رسمی خریداری کرده و خرید آسان و مطمئنی را تجربه کنید. شماره تماس های مجموعه توس پایا جهت ثبت سفارش به شرح زیر می باشد.

تهران : 2394000 –0935 | 8158707 – 0912
مشهد : 32404000 – 051 | 3115027 – 0915

مراحل خرید

تماس با توس پایا
استعلام محصولات توس پایا
دریافت پیش فاکتور توس پایا
تائیدیه پیش فاکتور توس پایا
پرداخت وجه توس پایا
ارسال محصول توس پایا

سوالات متداول

انبار های توس پایا در تهران و مشهد است و ارسال سفارشات از این انبارها انجام میشود .

از خدمات مجموعه توس پایا میتوان به

  1. آنالیز محصولات
  2. برشکاری اره نواری تا قطر 600 میلیمتر
  3. برشکاری CNC تا قطر 300 میلیمتر
  4. نقشه کشی سی ان سی

کاربرد و ویژگی های میلگرد MO40

ویژگی ها

این نوع میلگرد بسیار پرکاربرد است و فولاد آن جزو فولادهای ساختمانی می باشد . دارای خواص مکانیکی بالایی است که این موضوع طول عمر محصولات تولید شده از آن را افزایش می دهد . همچنین برای افزایش خواص مکانیکی محصولات فولادی از عملیات حرارتی استفاده می شود .

کاربردها

فولاد st37 به دلیل داشتن میزان کربن پایین، از استحکام و خاصیت جوش پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین علت میتوان در صنایع ساختمان ، اسکلت بدنه ی ساختمان ، قطعات ماشین ها ، پل ها ، صنعت کشتی سازی ، ساخت لوله همچنین قطعات آن مثل پیچ و مهره ، میله و محور، استفاده کرد کاربرد فراوان دارد.

از کاربردهای این نوع از فولادها که به صورت مقاطع مختلف مثل ورق، میلگرد، تیرآهن، نبشی و انواع لوله استفاده می‌شوند می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: ساخت اسکلت‌های ساختمان، انواع قطعات و ماشین آلات، اجزای ماشین، ساخت کشتی، لوله و … . به طور معمول، این فولادها به صورت محصول نهایی و تحت فرایندهای شکل‌دهی، برشکاری و جوشکاری استفاده شده و قابلیت عملیات حرارتی ندارند.

در تلاشیم تا سفارش های مشتریانمان را با مقطوع ترین قیمت بازار و در کمترین بازه زمانی ممکن به دستشان برسانیم. با توجه به اینکه بعضی از مشتریان عزیز تخصص لازم را در زمینه آهن آلات ندارد، این شرکت با داشتن کادری آگاه و مطلع در زمینه آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی، آمادگی ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان خود را دارد.

در این مجموعه برای مشتریانی که نقشه ی برش ورق آهن خود را ندارند نقشه کشی های مربوطه توسط کادر مجرب شرکت به صورت رایگان انجام می شود. اعتماد لازمه ی همکاری در تمامی معاملات می باشد، مفتخریم که توانسته ایم در طی دو دهه فعالیت در این زمینه مورد اطمینان و امین مشتریان خود باشیم و توانسته ایم با یاری خدا و اعتماد شما عزیزان بزرگترین عرضه کننده آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی شرق کشور باشیم.

شرکت توس پایا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند درخریدشان با خیال راحت و آسوده انتخاب داشته باشند از این رو به مشتریانی که برای اطمینان از خرید خود نیازمند آنالیز محصول هستند با بهره گیری از بهترین آزمایشگاه ها در این حوزه آنالیز مربوطه را ارائه می دهد.

فولاد mo40 به وسیله هوا و حرارت و کوئنچ کردن سخت میشود. گرد Mo40 را در درجه حرارتی ثابت به سختی 18 – 22 راکول میرسانند و اگر عملیات حرارتی بیشتری نیاز باشد گرد mo40 را در درجه 840 – 875 سانتی گراد بین 15 الی 20 دقیقه حرارت داده تا حرارت به صورت یکسان به میلگرد منتقل شود که نوع خاصی از عملیات حرارت پذیری می باشد.

سخت کاری برای افزایش مقاومت فولاد در برابر ، ضربه ، سایش ، خوردگی و … می باشد و باعث افزایش طول عمر فولاد می شود. این فولاد در صنایع مختلفی مانند غلتک های صنایع سیمان ، دنده فرمان ، محور های خودرو ، پیچ های مقاوم ، ظروف تحت فشار و … کاربرد دارد.

از جمله فرایندهای جوشکاری ST37 می‌توان به روش‌های TIG، MIG، PTA و GTAW اشاره کرد. در جوشکاری این فولادها انتخاب الکترود بر پایه‌ی ضخامت انجام می‌شود به طوری که برای ضخامت‌های کمتر از 1 اینچ گروه E60xx و برای ضخامت‌های بالاتر از 1 اینچ گروه E70xx انتخاب می‌شوند.

در ابتدا بهتر است تعریف ساده ای از تنش تسلیم برای شما بیان کنیم.استحکام تسلیم و یا تنش تسلیم تنشی است که در آن تغیر شکل دایمی و یا پلاستیک ماده شروع می شود که این نقطه نشانگر پایان منطقه الاستیک ماده است.به دلیل اینکه استحکام قطعه در تغییر شکل پلاستیک آسیب قابل ملاحظه ای خواهد دید ، نقطه تسلیم برای ما بسیار مهم می باشد. برای تعیین میزان تنش تسلیم مواد فلزی و پلیمری از تست کشش استفاده می شود.

تست کشش متداول ترین آزمون بررسی خواص مکانیکی مواد است. در تست کشش، بارگذاری از نوع استاتیک است، یعنی نمونه استاندارد تحت نیروی کششی یک بعدی که به طور پیوسته زیاد می شود قرار می گیرد و طول آن افزایش می یابد تا در نهایت منجر به شکست و پارگی نمونه شود. مقدار تنش تسلیم در فولاد st37 برابر 3700 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

لوگو ثمین
شرکت ثمین تجارت فعالیت خود را در زمینه عرضه و تامین آهن آلات صنعتی، ساختمانی و فولادهای آلیاژی و سنگ های ساختمانی آغاز نموده است. این شرکت با هدف اعتماد سازی و جلب رضایت مشتری، ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت، انجام خدمات محوله به نحو احسن و تحویل به موقع محصولات به مشتریان خود در تلاش است یکی از بهترین عرضه کنندگان آهن و فولاد در ایران باشد .

لوگو آهن روز

مجموعه آهن آلات سعادتی با تجربه ی 25 ساله خود آمادگی عرضه انواع آهن آلات صنعتی، فولادهای آلیاژی و فلزات رنگین را دارد. این مجموعه زیر نظر شرکت توس پایا می باشد و تحت عنوان آهن روز در فضای مجازی فعالیت دارد. انواع ورق، میلگرد، چهارپهلو، تسمه و لوله های صنعتی (مانیسمان) با بهترین کیفیت در سایز های مختلف موجود می باشد. علاوه بر فروش محصولات فولادی، ارائه خدمات برشکاری CNC نیز در این مجموعه انجام می شود.

ابتدا توضیح کوتاهی در مورد روش نوردکاری و در ادامه به توضیح در مورد اینکه چگونه میلگرد را از روش نورد تولید میکنن میپردازیم با ما همراه باشید به مقاطع فلزی که در اشکال و ابعاد ساده در کوره تولیدشده و از آن‌ها برای ساخت انواع محصولات و مقاطع دیگر استفاده می‌شود. محصولات میانی در کوره‌ها حرارت دیده، خمیری شده و طی فرایندهای تغییر شکل توسط ماشین‌ها و ابزارهای مختلف، به محصول نهایی تبدیل می‌شوند.

شرکت توس پایا در سال 1375 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و با توجه به فعالیت های گسترده در سالهای اولیه موفق به کسب چندین نمـایندگی از شرکت های داخلی شد، که سبب گردید تحول نوینی در صنـعت استان و عرضه محصولات فـولادی صورت گیرد .

دانلود صفحه میلگرد ST37 (میلگرد آهن)

دانلود صفحه میلگرد ST37 (میلگرد آهن)

توس پایا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد ST37”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد ST37”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *