فروشندگان تسمه در مشهد

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات،شمش فولادی، برشکاری ورق فولادی، چهارپهلوst37، تسمه MO40، ورق ST52، لوله صنعتی در شمال شرق کشور می باشد

تسمه های آهنی در سه دسته کلی قرار دارند: تسمه نوردی، تسمه ماشین کاری و تسمه فابریک.
یکی از انواع تسمه های آهنی، تسمه فابریک است که یک پروفیل فولادی است. این محصول با روش نورد گرم ساخته می شود. مواد اولیه در ساخت تسمه های فابریک شمش فولاد و معمولا فولاد ST37 است که بعد از حرارت دادن شمش های فولادی در داخل کوره های نورد آن را به صورت مستطیل شکل می دهند.

تسمه فولادی

در تولید تسمه فابریک از فولاد تولید شده در کوره استفاده می شود اما متریال ساخت تسمه نورد معمولا فولاد بازیافتی می باشد. روش تولید تسمه فابریک و نوردی شبیه به هم می باشد. اما در ساخت تسمه ماشین کاری پس از برش ورق آهنی که طی فرآیند نورد تولید شده است، آن را اطوکاری و ماشین کاری می کنند.
تسمه ماشینکاری دارای ابعاد دقیق تری نسبت به تسمه فابریک می باشد. تسمه ها معمولا در طول 2 الی 7 متر، عرض 1 سانتیمتر الی 100 سانتیمتر و ضخامت 3 الی 10 میلیمتر ساخته می شوند. تسمه فابریک فولادی در ساخت تیر آهن کاربرد دارد و در صنایعی مثل صنایع بسته بندی، ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا تسمه آهنی فابریک به شکل کویل شده و یا شاخه هایی با طول 6 متر به بازار عرضه می شوند. قیمت تسمه فابریک به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به عرض و ضخامت تسمه اشاره کرد. واحد محاسبه قیمت برای تسمه فولادی بر حسب کیلوگرم است. از نظر قیمت، تسمه نوردی ارزان تر از تسمه فابریک و ماشین کاری می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *