خرید تسمه در مشهد

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات،انواع تسمه فولادی،تسمه MO40، تسمه SPK، تسمه ترانس در شمال شرق کشور می باشد

تسمه فولای به مقاطعی که اختلاف عرض با ضخامت آن بسیار زیاد باشد می گویند. جنس عمده تسمه ها از جنس فولاد st37 می باشد. این قطعات بسیار متنوع هستند می توانند در پروژه های مختلف و تمام صنایع مورد استفاده قرار گیرند. در مقاله زیر با انواع تسمه و کاربردهای آن و نحوه محاسبه وزن و قیمت تسمه فولادی آشنا و توضیح داده شده است.بطورکلی تسمه فولادی در دو نوع ماشینکاری و فابریک تولید می شود. همانطور که میدانید نحوه تولید تسمه فولادی بر قیمت آن تاثیر دارد بنابراین تسمه ای که با روش ماشینکاری تولید می شود گرانتر از تسمه فابریک است. تسمه ی ماشینکاری به دو روش نورد گرم و نورد سرد ساخته می شود. از تسمه فولادی نورد گرم، در ساخت و ساز و تعمیرات عمومی و تعمیرات صنعتی ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات حمل و نقل و غیره استفاده می شود و از تسمه نورد سرد در جایی استفاده می شود که به استحکام بحرانی و تلورانس کمتری نیاز باشد. انواع تسمه فولادی موجود در بازار، شامل تسمه گالوانیزه، نورد گرم و سرد، استنلس و آلومینیومی و غیره می باشد. 

کاربردهای تسمه فولادی

تسمه ها از پر کاربردترین مواد و قطعات در تمامی صنایع و خصوصا صنایع بسته بندی ، می باشند. تسمه های فولادی از پرکاربردترین انواع محصولات فولادی میباشد که بیشتر کاربرد آن در مصارف ساختمانی و صنعتی ، سازه های فلزی ، تیرچه های فلزی خود ایستا (کرومیت ، گریتینگ ، گاردریل و تولید مقاطع باز فولادی به روش پرس برک و … می باشد، این درحالیست که تسمه های فولادی بسیار متنوع هستند و می توانند در پروژه های مختلف و تمامی صنایع مورد استفاده قرار گیرند.تسمه ها از پر کاربردترین مواد و قطعات در تمامی صنایع و خصوصا صنایع بسته بندی ، می باشند. تسمه های فولادی از پرکاربردترین انواع محصولات فولادی میباشد که بیشتر کاربرد آن در مصارف ساختمانی و صنعتی ، سازه های فلزی ، تیرچه های فلزی خود ایستا (کرومیت ، گریتینگ ، گاردریل و تولید مقاطع باز فولادی به روش پرس برک و … می باشد، این درحالیست که تسمه های فولادی بسیار متنوع هستند و می توانند در پروژه های مختلف و تمامی صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *